Zienn - opvang en ondersteuning

0900 118 88 81

Tip, klacht of compliment?

Wilt u Zienn een compliment maken? Of heeft u een tip over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij horen het heel graag! Het kleinste verbeteridee kan namelijk al een groot verschil maken. Uw tips en complimenten kunt u aan ons doorgeven door het formulier onder aan deze pagina in te vullen en te verzenden. Bij klachten geldt onze klachtenregeling.

Klachtenregeling Zienn

Misschien bent u niet tevreden over onze dienstverlening en wilt u een klacht indienen. Ook uw klachten horen we graag. Het geeft ons de kans om misverstanden uit de wereld te helpen en fouten te herstellen.

Bent u een cliënt van Zienn, dan stapt u bij een klacht allereerst naar uw begeleider of het hoofd van de locatie. Vaak is een gesprek samen voldoende om tot een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan zijn er drie manieren om uw klacht kenbaar te maken:

  1. een klachtenkaart invullen. Deze is verkrijgbaar op de locatie waar u verblijft/woont/werkt of via de receptie van Zienn in Leeuwarden (telefoon 0900 – 118 88 81).
  2. het formulier hieronder invullen. Als u een reactie wilt op uw klacht, is het belangrijk dat u in ieder geval uw naam en e-mailadres invult.
  3. uw klacht mailen naar klacht@zienn.nl.

Folder klachtenregeling

Onze klachtenregeling is ook na te lezen in de folder ‘Een klacht? Laat het weten!’

 

Vul hier uw verbeteridee, klacht of compliment in

  • Invullen van uw e-mailadres is niet verplicht. Wij raden u aan uw mailadres wel in te vullen als u een reactie wenst. Beschikt u niet over een e-mailadres, laat u dan een telefoonnummer achter voor een reactie. Dat kan hieronder.
  • Invullen van uw telefoonnummer is niet verplicht. Wenst u een reactie en hebt u hierboven geen e-mailadres ingevuld, dan raden wij aan hier een telefoonnummer in te vullen.